DEAR NOVEMBER

autumn-leaves-in-sunshine
bron

Het is alweer november! De tijd gaat zó snel dit jaar, gevoelsmatig sneller dan ooit. Maar november betekent herfst, mooie kleuren in de natuur en eindelijk weer de tijd van het jaar om handschoenen en sjaals te dragen. In november wil ik mijzelf een aantal (hopelijk haalbare!) doelen stellen, dus kijk je mee?

IN NOVEMBER WIL IK..

Structureel naar de sportschool gaan
Bij mij gaat naar de sportschool gaan met ups and downs. De ene week ga ik 5x en de week erna kom ik aan maximaal 1 bezoekje. Hier wil ik wat meer structuur en regelmaat in, dus 3x per week ben ik in de sportschool te vinden!

Sparen
December is altijd een hele duur maand voor mij (qua verjaardagen, maar natuurlijk ook alle feestdagen), dus wil ik dit een beetje voor zijn door wat extra te sparen in november. Geen onverwachte extra kosten maken, zodat ik dat geld apart kan zetten.

Nieuwe recepten proberen
Thuis maak ik tegenwoordig alleen nog maar gerechten die makkelijk, gezond en/of snel zijn. Ik wil graag elke week minimaal 1 nieuw recept uitproberen, zodat ik weer wat nieuws kan proberen.

Geen telefoon meer voor het slapen
Ik merk dat het erin is geslopen om voor het slapen nog een (lange) tijd op de telefoon te zitten, om bijvoorbeeld Facebook, Instagram of 9Gag te checken. Maar goed is anders, dus ik wil proberen om de telefoon zo min mogelijk nog te gebruiken voor het slapen gaan. Zodra ik in bed lig, telefoon weg en bijvoorbeeld een boek lezen of knuffelen met het vriendje. Ben benieuwd of het verschil maakt in mijn slaappatroon!

Dus tijd om mijzelf in november uit te dagen, zonder al te veel druk natuurlijk. Wat zijn jouw doelen voor november? 
X- Desiree

Geef een reactie

