❤ #1

IMG_6662.jpg


Het is belangrijk om eens in de week stil te staan bij de dingen waar je dankbaar voor bent. Zo zorg je voor iets meer positiviteit in je leven en waardeer je (kleine) dingen in het leven ietsje meer. Ik ben dankbaar voor..

❤ Iedere herinnering en foto van mijn afgelopen vakantie naar Egypte met vriendje  ❤ Kaarsjes die ’s avonds aanstaan en voor gezelligheid zorgen ❤ Mogelijkheid hebben om op de bank (of bed) in een boek te verdrinken  ❤  HOT CHOCO! Het is er nu echt het weer voor.. Regen, koud, donker staat bij mij gelijk aan warme chocolademelk  ❤ Vriendinnetje die me berichtjes blijft sturen ondanks haar vakantie naar Israel ❤  Sportkleding dat perfect zit ❤  Mijn moeders vegatarische lasagne (echt to die voor, zo lekker!) ❤ Om het uur een berichtje van mijn vriend krijgen om te kijken of alles nog goed gaat, omdat ik met een griepje op bed lig ❤  Het besef dat ik de afgelopen weken in zowel Egypte als Italië vakantie heb mogen vieren, waar ik compleet ontspannen van terug ben gekomen ❤  Babyshower van mijn zusje die begin december haar eerste kindje verwacht ❤  Het feit dat ik een neefje krijg, kan er nu al niet op wachten ❤ Lief vriendinnetje die ik bijna nooit zie, maar als ik haar zie.. het altijd enorm gezellig en vertrouwd is ❤  Mooiste kleuren in de natuur van het jaar: i LOVE autumn! ❤  Alle lieve mensen om mij heen..

Wat maakt jou gelukkig?
X- Desiree

Geef een reactie

